FANDOM

Pentru a avea un cont pe webkinz world trebuie sa va cumparati un pluj webkinz din retelele de magazine: carrefour ,real ,cora,macro si micro.ro.Daca nu doriti sa va cumparati un webkinz sau nu gasiti facetiva un cont de proba pe un anumit timp.Ca sa va creati un cont de proba faceti urmatoarele :intrati pe site-ul www.webkinz.com apoi apasti pe "select language"o sa va apara mai nulte limbi .Romana e jos in dreapta.O sa va apara site-ul webkinz world roman .Acolo o sa va apara mai multe casute ;apasati casuta pe care scrie membru nou,asteptati putin si o sa va apara pe ecran trei casute ,in care o sa scrie :am un cod secret ,as dori s-a cumper un cod secret si vreau sa creez un cont de proba .Apasati pe ce doriti dar daca dorit sa creati un cont de proba preferabil ar fi sa clickati pe "vreau sa creez un cont de proba" .Acolo o sa va apara un personaj webkinz care o sa va spuna ceva .Pentru a creea un cont de proba apasati pe 'creaza cont nou,.Cand veti termina de creeat acest cont intrati pe ,,intrare" si punetiva numele de utilizator si parola pe care vati ales-o cand ati creeat contul de proba.Apoi faceti ce vreti,dar lucrurile cu lacat nu se pot face doar daca aventi un pluj cumparat .Cu webkinzzi cumparati poti sa faci tot ce vrei cu ei pe webkinz world.Acestia l-a cumperare au legati de o parte a corpului un tichet unde inauntru scrie codul secret pe care il pui la adoptia webkinz pentru a-ti crea un cont sau al adauga altor conturi de pe webkinz world.Daca aveti nedumeriri cu privinta la adoptie scrietine pe site-ul nostru ca un comentariu.Sper ca si dumneavoasta va plac webkinzzi .Distractie placuta! Pe curand !

Images.jpg

re

250px-Adoptioncenter.png

250px-Adoptioncenter2.png

2934-1.png

Also on FANDOM

Random Wiki